Správce/Správkyně ICT - řízení identit, kvalifikované služby, procesy

Chceš se podílet na řízení identit a práv ve specializovaném ústavu s mezinárodním přesahem? Být u implementace technologií IAM, HSM a Qualified Electronic Archive, podílet se na stanovení procesů, které řídí práva až po jednotlivé entity, ale přitom zůstat v celku malém kruhu nadšených správců?

Obsazujeme pozici správce IKT na Úseku Správy Personálních Informačních Systémů a Služeb pod Oddělením Informatiky - staráme se o personální systém, Identity & Access Management, vazby na systémy, které čerpají naše data (MS AD, e-mail, interní nástroje), spravujeme SmartCard předměty, vydáváme kvalifikované digitální certifikáty a zavádíme další zajímavé efektivní technologie a nástroje. Ke všemu také stanovujeme procesy, postupy a pravidla.

 

Pracoviště
  • Oddělení informatiky - Úsek Správy Personálních Informačních Systémů a Služeb (Ús. SPISS)
 
Co  bude Tvoje náplň práce?
  • Správa Identity Managementu organizace pro více než 1500 entit s vazbou na práva uživatelů v síti či v jednotlivých systémech,
  • správa technologie HSM (Hardware Security Module) a výdej certifikátů pod záštitou kvalifikovaného poskytovatele služeb vytvářejících důvěru, správa a evidence bezpečnostních předmětů,
  • spolupráce nad integrací nových či stávajících systémů, stanovení nejvhodnějších postupů s ohledem na bezpečnost, kompatibilitu a komfort (2FA, SSO, centrální databáze uživatelů) ve spolupráci s Úsekem IT a manažerem Kybernetické Bezpečnosti,
  • podpora uživatelů ve svěřených oblastech, resolving problémů, návrh a implementace oprav/řešení, spolupráce s dodavateli svěřených agend,
  • práce v úzkém týmu se zapojením ostatních Úseků na Oddělení Informatiky, návrh a tvorba metodik, postupů a dokumentace.

 

Co od Tebe očekáváme?
  • Analytické myšlení, znalosti algoritmizace,
  • spolehlivost, zodpovědnost a proaktivní přístup,
  • znalost serverových systémů a IT infrastruktury,
  • schopnost přinášet inovativní nápady,
  • vzdělání v IT či srovnatelném oboru,
  • komunikativnost a schopnost práce v týmu.
 
Plus pro Tebe:
  • Znalost SQL či jiných databázových jazyků,
  • zkušenosti s PHP/HTML/Python/PowerShell,
  • Microsoft AD či jiná adresářová služba.

 

Co Ti můžeme nabídnout?
  • Týden dovolené navíc a individuální budget na sport, kulturu, rekreaci.
  • Obědy přímo na pracovišti a výběr ze 4 jídel.
  • Pružnou pracovní dobu v rozsahu 40 hod./týdně s možností občasného Home Office.
  • Nástup možný ihned, takže volej, piš, či najdi jiný způsob, jak se k nám co nejdřív dostaneš.
 
Zajímá Tě něco dalšího?

Zavolej nebo napiš vedoucímu Úseku správy personálních informačních systémů: Nikolas Kluďák, 543 135 105, [obfuscate_1_|108|105|107|107|99|95|115|46|103|99|115|100|97|103|55|107|111|117|42|90|120].

 

Pokud se k nám chceš přidat, pošli životopis prostřednictvím Dotazníku pro uchazeče – viz níže.

Dotazník pro uchazeče

Položky označené * jsou povinné.

Zaškrtnutím tohoto políčka souhlasím s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ, v případě nepřijetí do pracovního poměru, a to pro účely dalšího (i opakovaného) oslovování Masarykovým onkologickým ústavem, v případě nabídky jiných volných míst a účasti v dalších výběrových řízeních.

Plné znění souhlasu s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ
 

Informace k odvolání souhlasu s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ
 

Stisknutím tlačítka „Odeslat“ potvrzuji, že veškeré moje poskytnuté osobní údaje jsou přesné, úplné a že jakékoliv jejich změny oznámím správci, tj. Masarykovu onkologickému ústavu.

Dle ustanovení § 30 odst. 2 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, smí Masarykův onkologický ústav vyžadovat v souvislosti s jednáním před vznikem pracovního poměru od fyzické osoby, která se u něj uchází o práci jen údaje, které bezprostředně souvisejí s uzavřením pracovní smlouvy. Krom identifikačních a kontaktních údajů uchazečů o zaměstnání jsou pro Masarykův onkologický ústav relevantní informace vztahující se ke kvalifikaci, pracovní praxi, dovednostem a znalostem dotyčného uchazeče o zaměstnání.
 

Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání v MOÚ

Co vás může zajímat dál?

Bezplatná nádorová telefonní linka

Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin

(+420)800 222 322

Loading...