Kariéra
Správce/Správkyně ICT - řízení identit, kvalifikované služby, procesy
Chceš se podílet na řízení identit a práv ve specializovaném ústavu s mezinárodním přesahem? Být u implementace technologií IAM, HSM a Qualified Electronic Archive, podílet se na stanovení procesů, které řídí práva až po jednotlivé entity, ale přitom zůstat v celku malém kruhu nadšených správců?
Obsazujeme pozici správce IKT na Úseku Správy Personálních Informačních Systémů a Služeb pod Oddělením Informatiky - staráme se o personální systém, Identity & Access Management, vazby na systémy, které čerpají naše data (MS AD, e-mail, interní nástroje), spravujeme SmartCard předměty, vydáváme kvalifikované digitální certifikáty a zavádíme další zajímavé efektivní technologie a nástroje. Ke všemu také stanovujeme procesy, postupy a pravidla.
Pracoviště
- Oddělení informatiky - Úsek Správy Personálních Informačních Systémů a Služeb (Ús. SPISS)
Co bude Tvoje náplň práce?
- Správa Identity Managementu organizace pro více než 1500 entit s vazbou na práva uživatelů v síti či v jednotlivých systémech,
- správa technologie HSM (Hardware Security Module) a výdej certifikátů pod záštitou kvalifikovaného poskytovatele služeb vytvářejících důvěru, správa a evidence bezpečnostních předmětů,
- spolupráce nad integrací nových či stávajících systémů, stanovení nejvhodnějších postupů s ohledem na bezpečnost, kompatibilitu a komfort (2FA, SSO, centrální databáze uživatelů) ve spolupráci s Úsekem IT a manažerem Kybernetické Bezpečnosti,
- podpora uživatelů ve svěřených oblastech, resolving problémů, návrh a implementace oprav/řešení, spolupráce s dodavateli svěřených agend,
- práce v úzkém týmu se zapojením ostatních Úseků na Oddělení Informatiky, návrh a tvorba metodik, postupů a dokumentace.
Co od Tebe očekáváme?
- Analytické myšlení, znalosti algoritmizace,
- spolehlivost, zodpovědnost a proaktivní přístup,
- znalost serverových systémů a IT infrastruktury,
- schopnost přinášet inovativní nápady,
- vzdělání v IT či srovnatelném oboru,
- komunikativnost a schopnost práce v týmu.
Plus pro Tebe:
- Znalost SQL či jiných databázových jazyků,
- zkušenosti s PHP/HTML/Python/PowerShell,
- Microsoft AD či jiná adresářová služba.
Co Ti můžeme nabídnout?
- Týden dovolené navíc a individuální budget na sport, kulturu, rekreaci.
- Obědy přímo na pracovišti a výběr ze 4 jídel.
- Pružnou pracovní dobu v rozsahu 40 hod./týdně s možností občasného Home Office.
- Nástup možný ihned, takže volej, piš, či najdi jiný způsob, jak se k nám co nejdřív dostaneš.
Zajímá Tě něco dalšího?
Zavolej nebo napiš vedoucímu Úseku správy personálních informačních systémů: Nikolas Kluďák, 543 135 105, [obfuscate_1_|108|105|107|107|99|95|115|46|103|99|115|100|97|103|55|107|111|117|42|90|120].
Pokud se k nám chceš přidat, pošli životopis prostřednictvím Dotazníku pro uchazeče – viz níže.
Bezplatná nádorová telefonní linka
Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin
(+420)800 222 322