Podatelna MOÚ
Informace o provozu podatelny a podmínky přijímání dokumentů
Úřední hodiny:
pondělí – pátek: 7.00 – 14.30polední přestávka: 12.00 – 12.30
Adresa pro doručování dokumentů:
Masarykův onkologický ústavŽlutý kopec 7
656 53 Brno
Identifikátor datové schránky:
7vqnyc6
IBAN:
CZ5807100000000087535621
SWIFT:
CNBACZPP
Kontakt:
T +420 543 134 111
Podmínky přijímání dokumentů →
MOÚ přijímá dokumenty v digitální podobě prostřednictvím datové schránky, a to v následujících formátech: txt, rtf, docx (doc), xlsx (xls), pptx (ppt), pdf. Velikosti dokumentu musí být maximálně 20 MB.
MOÚ přijímá dokumenty v digitální podobě také na nosičích CD-R/CD-RW, DVD-R/DVD-RW, USB (flash disk, externí disk). Přijímatelná jsou pouze USB zařízení, která nevyžadují instalaci ovladačů nebo jiného SW při připojení k počítači (technické nosiče dat se vrací pouze na vyžádání).
Datové zprávy s chybným formátem →
Dokumenty s chybným datovým formátem nebudou přijaty a odesílatel bude upozorněn na nutnost zaslání zprávy ve formátu, ve kterém MOÚ datové zprávy přijímá.
Datové zprávy infikované škodlivým kódem →
Nakládání s datovými zprávami, které mohou přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích zpracovávaných veřejnoprávním původcem: Soubory se škodlivým kódem budou odmítnuty a případně smazány. Lze-li určit odesílatele, bude upozorněn na nepřijetí dokumentu z důvodu infikované zprávy škodlivým kódem.
Doručení neúplného nebo poškozeného dokumentu →
V případě doručení listinného dokumentu, který je neúplný nebo poškozený tak, že jej nelze uživatelsky zobrazit, bude jeho odesílatel informován o zjištěné vadě a následně se stanoví další postup pro její odstranění. V případě, že nelze určit odesílatele, dokument nebude zpracován.
V případě doručení dokumentu v digitální podobě, který není ve vhodném formátu, nebo není na přenosném technickém nosiči vyhovujícím výše popsaným parametrům, bude odesílatel informován a stanoví se další postup. Nepodaří-li se ve spolupráci s odesílatelem vadu dokumentu odstranit, nebo nebude-li možné určit konktaktní údaje nebo elektronickou adresu odesílatele, dokument nebude zpracován.
Poděkování, doporučení a stížnosti
V MOÚ usilujeme o naplňování zdravotní péče a dalších nabízených služeb na té nejlepší možné úrovni. Poskytovat našim pacientům a jejich blízkým maximum možného, vnímáme jako svůj závazek a bereme jej velmi vážně.
Jsme proto vděční za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zjistit, s čím jste spokojeni a v čem máme vytrvat, s čím naopak spokojeni nejste nebo si umíte představit, že bychom to mohli dělat lépe. Zároveň si uvědomujeme, že navzdory našemu úsilí nemusíte být s našimi službami spokojeni vždy. Aby takovéto situace nastávaly co nejméně, potřebujeme se o nich dozvědět, abychom následně mohli učinit potřebná opatření.
Jakým způsobem můžete podat poděkování, doporučení nebo stížnost?
Písemně
- datová schránka
- webový formulář
- pošta
Ústně
- osobně
- telefonicky
Poděkování a doporučení
Kdo může podat poděkování a doporučení? Poděkování či doporučení je oprávněn podat kdokoli, kdo vnímá, že je na místě, aby se vyjádřil k chodu nebo má zájem na zlepšení stávajícího stavu MOÚ.
Komu můžete podat poděkování či doporučení? Poděkování a podněty předkládejte nejlépe vedoucímu daného pracoviště, nemocničnímu ombudsmanovi /odkaz na osobu/ nebo prostřednictvím Pacientské rady.
Způsob vyřizování poděkování a doporučení: Podněty vyřizuje (prošetřuje) vedoucí pracoviště, kterého se podnět týká, případně ve spolupráci s ředitelem, nemocničním ombudsmanem nebo Pacientskou radou.
Podrobnější popis vyřizování poděkování a doporučení →
Nebude-li se podnět týkat MOÚ (ale např. lékaře, který má v prostorách MOÚ ambulanci, avšak není zaměstnancem MOÚ), postoupíme podnět tomu, koho se týká, a budeme Vás o tom informovat.
V případě, že v rámci prošetřování podnětu bude zjištěno, že podnět je opodstatněný (nebo budou zjištěny jiné nedostatky), přijme vedoucí pracoviště potřebná opatření k nápravě a informuje o výsledku prošetřování stížnosti ředitele.
V případě, že o to v podnětu požádáte, budeme Vás o výsledku prošetření podnětu, a o případných přijatých opatřeních k nápravě, informovat.
Podání podnětu nesmí být podateli (nebo pacientovi, jehož se stížnost týká) na újmu.
Zaměstnanci MOÚ jsou povinni při podávání, vyřizování, evidování a dalším nakládání s podnětem dodržovat ochranu osobních údajů podatelů a dalších dotčených osob, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (zejména tzv. GDPR).
Stížnosti
Kdo může podat stížnost? Stížnost je v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů, oprávněn podat pacient, jeho zákonný zástupce nebo opatrovník, osoba blízká (v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel) nebo osoba zmocněná pacientem.
Komu můžete podat stížnost? Stížnosti předkládejte nejlépe nemocničnímu ombudsmanovi, případně řediteli, vedoucímu oddělení, jehož oddělení se stížnost týká, nebo vedoucímu Právního oddělení.
Jakým způsobem můžete podat stížnost? Stížnosti vyřizuje (prošetřuje) nemocniční ombudsman, vedoucí Právního oddělení nebo ředitel, případně jiná osoba pověřená ředitelem nebo zvláštní komise jmenovaná ředitelem. Vyřizovat stížnost nesmí osoba, proti které stížnost směřuje.
Podrobnější popis vyřizování stížnosti →
Nebude-li se stížnost týkat MOÚ (ale např. lékaře, který má v prostorách MOÚ ambulanci, avšak není zaměstnancem MOÚ), postoupíme ji tomu, koho se týká, a budeme Vás o tom informovat.
Bude-li stížnost podána anonymně, budeme ji vyřizovat pouze tehdy, když z ní budou vyplývat informace, které je možno prověřit (zejména obsahuje-li stížnost konkrétní důkazy o závažném pochybení či porušení právních předpisů).
Při vyřizování stížnosti budeme postupovat v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů.
Stížnost vyřídíme do 30 dnů (v odůvodněných případech do 60 dnů) ode dne jejího obdržení. O delší lhůtě bychom Vás informovali.
V rámci prošetřování stížnosti se na Vás můžeme obrátit s žádostí o doplňující informace, a také Vám navrhnout osobní projednání stížnosti.
V případě, že v rámci prošetřování stížnosti bude zjištěno, že je stížnost opodstatněná (nebo budou zjištěny jiné nedostatky), přijme vedoucí pracoviště, kterého se stížnost týká, potřebná opatření k nápravě, a informuje o nich ředitele.
O (způsobu) vyřízení stížnosti Vás budeme informovat zasláním písemné zprávy o vyřízení stížnosti.
V případě, že byste s vyřízením stížnosti nesouhlasili (a nepodařilo by se nám společně dojít k takovému řešení, které by pro Vás bylo vyhovující), jste oprávněni podat stížnost Krajskému úřadu Jihomoravského kraje (Žerotínovo náměstí 3/5, 601 82 Brno, tel.: 541 651 111, fax: 541 651 209, ID datové schránky: x2pbqzq). Bližší informace jsou uvedeny na www.kr-jihomoravsky.cz. Podání stížnosti nesmí být podateli (nebo pacientovi, jehož se stížnost týká) na újmu.
Zaměstnanci MOÚ jsou povinni při podávání, vyřizování, evidování a dalším nakládání se stížností dodržovat ochranu osobních údajů stěžovatelů a dalších dotčených osob, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (zejména tzv. GDPR).
Bezplatná nádorová telefonní linka
Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin
(+420)800 222 322